2011-08-13 | 19:35:48

Handla!

Hej!

Idag har det varit en väldigt lugn dag som spenderats i soffan. Jag släpade tillslut ut mig i köket och gjorde en omelett. Jag hatar att laga mat när jag är ensam och oftast blir det smörgås och frukt istället för middag när Linus gör eftermiddagen.

Nu ligger jag och kikar på presenter. Vi har mycket att fira nu på hösten.

Imorgon fyller min älskling 21 år, sen på fredag fyller hans minsta lillasyster 2år.
Min mamma gifter sig dagen efter och min lillasyster flyttar hemifrån strax efter det. Sen går den en månad så fyller hon 16år. 2 veckor efter har jag varit med min prins i 3år! Två veckor efter det blir jag äntligen 18 och sen hinner Linus lillasyster, lillebror och hans mamma och min mamma fylla innan det är dags för jul!

Jag börjar även i skolan och behöver nya block och sånt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: