2011-08-26 | 22:20:54

Helg.

Hej!

Nu har min fina sambo gått till jobbet efter några timmars tacos, filmen råttatouille och digestivekex. Jag ska bädda ner mig i sängen med någon bra serie och hoppas somna tidigt trots att jag sovit på dagen. Jag är trött i huvudet och min mage har ballat ur och blåser upp sig så fort jag äter. Jag har inte ont i alla fall så det får väl se ut som om jag är höggravid.

Ska göra mig en sväng till apoteket i morgon och se om de har sån här bra-för-magen-bakterie-grej. Imorgon ska vi förresten till karlstad, jag vill ha lite grejer på ikea och så får vi se om en diskmaskin kanske får följa med hem. Vill titta lite på golv, tapeter och färg med. Linus minsta lillasyster följer med så det blir en sväng till mariebergskogen och fika, titta på djuren och leka. Blir nog en väldigt dag.



Här är en bild från sist vi var i mariebergskogen.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: