2011-08-17 | 21:49:54

Hello!

Nu har vi precis kommit hem från Karlstad. Först åkte vi till biltema och Messi fick en leksak, han hade en sån när han var liten och den höll tills vi tappade bort den. Nu har han redan börjat ha sönder den här så han har nog blivit starkare. Sen hittade vi en present till Linus lillasyster som vi ska fira i morgon och så åkte vi ut till bergvik. Jag fick mig en klänning, massa nagellack, lite smink, en sjal och örhängen.

Hittade inga block så det får bli nästa projekt. Vi åt på obs resturangen, tog bakad potatis med skagenröra och det var skitgott. Sen bestämde vi oss för bio och det blev bridemaids. Jätterolig film! Nu är Linus och lämnar tillbaka bilen och sen blir det lingongrova med leverpastej och gurka som jag lagt in.





Jag älskar dig Linus ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: