2011-08-13 | 17:09:51

If you have a life, do not read this.

Jag är:

Ditt namn: Angelica Rebecca Storm

Födelsedag: 31 oktober

Hårfärg: Mahogny

Ögonfärg: Blå

Bor: Hagfors



Shopping/Kläder: 

Var shoppar du helst? Mq, jc, carlings.

Har du några tatueringar eller piercings? Tattoo. Hål i öronen.

Hur många skor har du? Ingen aning.

Hur många par byxor har du? Ingen aning.

Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Ja, fast inte som jag köpt själv.



Favoriter:

Färg? Har nog ingen.

Mat? Köttgryta med ris.

Klädesplagg? Pyjamas.

Sport? Ridning. Innebandy är roligt med fast jag är dålig.

Musik? Lyssnar på allt.


Har du någonsin :

Snusat? Nej.

Rökt? Ja.

Hoppat bungee jump? Nej.

Brutit mot lagen? Lite.

Fått dig själv att kräkas? Ja.

Varit kär? Ja!

Extra :


Tar du droger? Nej.

Vad använder du för shampoo? Bed head tigi urban anti dots.

 Vad är du mest rädd för? Att inte ha kontroll.

Vad lyssnar du på just nu? Det är knäpptyst här.

Vilken bil skulle du vilja ha? Ingen aning.

Vem fick du senast sms av? Mamma.

Var vill du gifta dig? Typ bora-bora eller hawaii.

Hur många msn-kontakter har du? Runt 200.

Hur många av dom är online nu? Vet inte, är inte inne.


Slutfrågor :

Pizza eller choklad? Beror på om jag vill ha mat eller godis.

Tränar du? Promenader.

Hur ofta? En om dagen. Ibland långa och ibland korta.

Guld eller silver? Vitt guld.  

Vilken film såg du senast på bio? Harry potter.

Vad vill du helst av allt ha just nu? Mat. Eller ja, helst av allt vill jag väl inte det. Ta bort svälten och krigen istället.  

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: