2011-08-24 | 21:23:01

Klantarsle.

Det rasslar i bröstet när jag andas och jag har hostat som en tok sen jag kom hem. Ska hälla i mig en kanna te och se om det blir bättre, jag hoppas jag kan få sova bort det och slipper få en förkyldning precis när skolan sätter igång på riktigt. Jag vill inte börja året med att komma efter! Ser fram emot en helg med sömn och mys istället och hoppas det hjälper. Förresten köpte jag grönt te som smakar fimp. Men det är det eller pissäckligt maskroste och det tänker jag inte dricka flera lite per dag av.



Jag busade med Messi förut och han råkade riva mig i ansiktet, rakt över från pannan till hakan men jag tror det försvinner ganska fort. Det gör det om han råkar riva mig på armarna i alla fall. Han är så klantig, han har inte riktigt fattat hur stor han blivit min lilla valp. Han håller på att välta borden, mosar mig nästan när han vill ligga på magen som han gjorde när han var liten och river sönder mig när han blir glad. Nu är han lugn ett tag för han har fått ett päron.







0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: