2011-08-01 | 11:58:38

Städning.

Hej på er!

Det brukar ta typ en timme att städa hela lägenheten, jag har hållt på i en och en halv och jag är inte klar med vardagsrummet som var mest städat från början. Kan ju säga att våran lilla hund har hårat ner soffan rätt fint och det tog 45 min att dammsuga den. Ska byta ut den mot två pinnstolar.

Det är hundhår överallt, soffan, golvet, bordet, handfatet, toaletten, spisen, sängen, kylskåpet. Det är inte klokt vad han fäller.

Tar en liten paus nu, sen ska jag städa badrummet och sovrummet, köket tar vi tillsammans när Linus kommer hem för det är så mycket disk och så vill jag torka ur alla skåp och rensa i kyl och frys och så spis och ugn såklart. Jag behöver rensa min garderob med men det tar jag nog i morgon.

Ska gå ner och kolla om det finns någon tvättid med och ta en promenad till pekås och handla mat.

Sen blir det mat, träning och så vill jag se på mean girls 2.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: