2011-08-16 | 11:35:44

Tacos?

Hej på er!

Jag ligger i soffan och tittar lite på tv. Finns aldrig något bra men har inget bättre för mig. På golvet ligger en liten hårboll och snarkar och i sängen ligger en större boll som har jobbat natt.

Väntar på att bli lite hungrig så ska jag ta mig något att äta. Sen blir det nog en promenad med min älskling, tror vi skulle behöva handla hem lite mer grönsaker och mjölk. Jag är sugen på att ha lite tacomys också så det får det nog bli. Älskar tacos, går snabbt att laga, en av de få saker Linus kan laga och så är det mysmat.

Nu ska jag skriva en inköpslista och gå och pussa på min älskling.

Någon dag snart måste vi till karlstad och handla presenter, vi hade tänkt ta två nätter på hotell men det blir stressigt med alla som ska firas.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: