2011-08-01 | 01:40:09

Sova.

Hej!

Egentligen är jag dödstrött, somnade på soffan i går och tur var det för i sängen hamnade fyra killar! Haha, sen orkade inte Messi och Alexander med snarkandet så de kom och la sig på soffan och snarkade så det blev ingen djup sömn.

När de vaknat kom de på att de ville ha bakismat så vi gick till hagforspizzan. Jag tog spagetti och köttfärsås och det var seriös det äckligaste jag ätit. Snodde lite sås från Linus och fick i mig några gafflar men det syndes inte att jag ätit när vi gick där ifrån.

Sen gick vi ner till Sund och badade, Messi och jag simmade bra mycket men Linus är en badkruka och stod på land tills jag knuffade i honom.

Sen la jag mig i solen och försökte få lite färg, somnade i värmen och vaknade varm, uttorkad och trött. Sen gick vi och hälsade på Linus mamma en sväng innan vi la oss och tittade på en dokumentär. Så åt vi kladdkaka och drack jordgubbssaft.

Nu sover mina prinsar, jag ska sätta på ett avsnitt av sex and the city nu.


det finaste någon kan få <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: